אור בן שושן: כך חברת אטלס תורמת לעולם הפילנתרופיה

בעולם הפילנתרופיה, שבו כל תרומה יכולה לשנות חיים, חדשנות היא המפתח להשפעה בת קיימא. אור בן שושן, יזם בעל חזון ומייסד חברת אטלס, מוביל מהפכה בתחום הפילנתרופיה בעזרת מאגרי המידע המקיפים ופורצי הדרך שבחברה שלו. במאמר זה, תוכלו לגלות איך החברה הזו תורמת רבות לעולם הפילנתרופיה.

מאגרי מידע מקיפים לעמותות

חברת אטלס, בהובלת אור בן שושן, פיתחה חבילת מסדי נתונים חדשנית שנועדה לתמוך בארגונים בלי מטרות רווח בפעילותם החשובה. הפלטפורמה של אטלס מעניקה לעמותות גישה למידע מקיף על ארגונים דומים, כולל מבנה ארגוני, הנהלה, מקורות מימון ותחומי התמחות, והמידע הרב הזה מאפשר לעמותות לזהות הזדמנויות לשיתופי פעולה, למנוע כפילויות במאמצים ולייעל את תהליכי גיוס הכספים. כך, תורמת אטלס תרומה משמעותית לפיתוח ולחיזוק עולם הפילנתרופיה. הינה כמה מהתכונות העיקריות של מסדי הנתונים של אטלס:

  • פרופילים ארגוניים: אטלס מציגה פרופילים מפורטים של כל עמותה, והיא מציגה את סיפורם, משימתם והישגיהם. כך, היא מאפשרת לתורמים פוטנציאליים ולשותפים להבין את עבודתם ולהתחבר אליה ברמה עמוקה יותר.
  • מידע על תורמים: הכרת התורמים היא המפתח לגיוס כספים מוצלח. אטלס מספקת תובנות לגבי היסטוריית התרומות, העדפות ודפוסים, והיא מאפשרת לעמותות להתאים אישית את הגישה שלהן, וכך להגדיל את הסיכוי לתמיכה.
  • תובנות על מנהיגים: יצירת קשרים עם מנהיגים היא חיונית לשיתופי פעולה. אטלס מציעה ביוגרפיות, רקע ופרטי התקשרות של מנהיגי מפתח, וכך היא עוזרת ליצירת קשרים משמעותיים.
  • התאמה בין ארגונים: אטלס מאפשרת לעמותות למצוא ארגונים בעלי מטרות דומות, וכך היא יוצרת שותפויות חזקות שמגבירות את ההשפעה הקולקטיבית שלהן.

הגדלת תקציבי עמותות

אחת התרומות המשמעותיות של אטלס לעולם הפילנתרופיה היא הסיוע לעמותות בהגדלת תקציביהן. באמצעות מתן גישה למידע מקיף על תורמים פוטנציאליים, אטלס מאפשרת לארגונים לזהות הזדמנויות תרומה ולפנות לתורמים בצורה ממוקדת ויעילה. גישה אסטרטגית זו לגיוס כספים יכולה להוביל לעלייה משמעותית בשיעורי ההצלחה של גיוס תרומות ולהגדיל את סך המימון הזמין לעמותות.

 

 

שיפור אסטרטגיות גיוס כספים

בראשות אור בן שושן, אטלס מחוללת מהפכה בתחום הפילנתרופיה בעזרת מתן גישה לפרופילים מקיפים של תורמים. הגישה הזו מאפשרת לעמותות לפתח קמפיינים לגיוס כספים מותאמים אישית וממוקדים שמבוססים על הכרת היסטוריית הנתינה וההעדפות של התורם. התאמה אישית כזו לא רק מגבירה את הסיכוי לתרומות אלא גם מטפחת קשרים ארוכי טווח עם התורמים שמבטיחים מימון מתמשך בעתיד.

בניית שותפויות אסטרטגיות

אטלס מעצימה את עולם הפילנתרופיה בעזרת טיפוח שותפויות אסטרטגיות בין ארגונים. המידע העשיר שבמאגרי המידע של אטלס מאפשר לעמותות לזהות שותפים פוטנציאליים בעלי מטרות משותפות וחוזקות משלימות. שיתופי פעולה אלה מובילים לניצול יעיל יותר של משאבים, גישה להזדמנויות מימון חדשות ויצירת תוכניות בעלות השפעה משמעותית יותר. יתר על כן, שותפויות אסטרטגיות מאפשרות לארגונים להציג חזית מאוחדת לתורמים, ובכך להדגיש את המחויבות הרחבה שלהם לטיפול באתגרים חברתיים קריטיים.

ייעול פעילות העמותות

אור בן שושן והחברה שלו, אטלס, לא מסתפקים רק בהגדלת המימון לעמותות. מאגרי המידע שלהם מאפשרים לעמותות ללמוד מניסיונם של ארגונים דומים, לאמץ שיטות עבודה מומלצות ולייעל את המבנה הארגוני והתהליכים הניהוליים שלהן. כך, אטלס תורמת תרומה משמעותית לפילנתרופיה לא רק בהיבט הכספי, אלא גם בהיבט הניהולי והתפעולי.

שיפור בהחלטת ההחלטות

אטלס מחוללת מהפכה בדרך שבה ארגונים בלי כוונת רווח מחליטים החלטות. בעקבות מתן הגישה למאגרי הנתונים המקיפים, אטלס מאפשרת למנהיגים להחליט החלטות מושכלות יותר לגבי תוכניות חדשות, שותפויות ועוד. גישה מונחית נתונים זו מובילה ליוזמות יעילות ומשפיעות יותר, ובסופו של דבר, ממקסמת את ההשפעה החיובית של העולם הפילנתרופי.

שיפור השקיפות והאחריות

חברת אטלס יוצרת מהפכה בתחום הפילנתרופיה באמצעות הגברת השקיפות והאחריות. בעקבות חשיפת המידע המקיף על העמותות, התורמים וההנהלות, אטלס בונה אמון בקרב תורמים ובעלי עניין אחרים, וכך היא מעודדת מעורבות ותמיכה בפעילות בלי מטרות רווח.

לסיכום

אור בן שושן וחברת אטלס מחוללים מהפכה בעולם הפילנתרופיה בעזרת מאגרי מידע מקיפים וחדשניים. באמצעותם, הם מעצימים עמותות בכל ההיבטים, החל מגיוס כספים, דרך יצירת שותפויות אסטרטגיות ועד החלטת החלטות מושכלות. כך, הם תורמים תרומה משמעותית לחיזוק והתפתחות עולם הפילנתרופיה כולו.