מתקשים בניהול משרד עורכי הדין שלכם? הכירו את iCount – החברה שתעשה לכם חיים קלים

כיצד פותרים, את האתגר הלא קטן של ניהול משרד עורכי דין? יש מזכירות, קלסרים, מחשבים – מערך שלם שמאפשר את הניהול השוטף והמנהלות וזה בוודאי חשוב. אך מה לגבי התוכנות? האם אתם משתמשים באוסף של עזרים, כגון מעבד תמלילים וגיליון אלקטרוני? יש פתרון יעיל הרבה יותר! הכירו את iCount:

אייקאונט, על קצה המזלג

iCount (אייקאונט) היא מערכת לניהול עסק, אשר כוללת יכולות רבות בחבילה אחת. ניהול חשבונות, ניהול הוראות קבע. ניהול הוצאות, טיפול מסודר במלאי, ניהול פרויקטים, שעון נוכחות ועוד – כולם זמינים עבורכם, דרך הממשק האחיד שלה. באמצעות מערכת מסוג זה, ניתן למשל לבצע הנפקת קבלה ירוקה בקלות, באופן שמזרז את הדברים ומפשט אותם. כמובן, הפקת קבלות בצורה כזו היא צעד גדול קדימה, ביחס להפקת קבלות ידנית. זהו אמנם רק חלק קטן מפעילותכם, אך כזה שחוזר שוב ושוב. תארו לעצמכם כעת, מערכת שמייעלת עבורכם שורה ארוכה של משימות כאלה. יש לכך ללא ספק תועלות רבות והדבר מקדם התייעלות לרוחב פעילות המשרד.

מה זה נותן?

גישה זו מספקת תועלות רבות, בהן

  • ניתוח מידע קל ומהיר – מערכת מרוכזת לניהול המידע שלכם, מאפשרת לעשות בו סדר בצורה המיטבית. ממאגר מידע זה, תוכלו לשלוף בקלות דו"חות שונים. מחד, תוכלו בצורה כזו להתעמק בפרטי פרטים של התנהלות המשרד. מבחינה כספית ובכלל. מאידך, תוכלו לקבל מבט על, שמספק תמונת מצב עדכנית. תודות לכך אגב, גם תוכלו להשיג קבלת החלטות משופרת.
  • התייעלות רוחבית – בעזרת מערכת iCount, תקבלו שיפור התנהלותכם כעסק במגוון היבטים קטנים. אלה כמובן מתחברים לבסוף, לתועלת מצטברת גדולה.
  • ראש שקט – בידיעה שהעניינים מטופלים בצורה מקצועית ויסודית, במרוכז. אגב, בהקשר "ראש שקט", המערכת גם מבצעת אוטומטית גיבויים.
  • להתפנות לעיקר – כאשר ההתנהלות השוטפת נעשית קלה ופשוטה יותר, תודות לשימוש במערכת כזו, ניתן להתפנות יותר לעיקר. תצטרכו להשקיע פחות משאבים בשירותי מזכירות, ניירת וכדומה ותוכלו להפנות את המשאבים שחסכתם בצורה כזו, לערוצים שחשובים לכם יותר.

 

 

היבט האינטגרציה

חשוב לציין, שמערכת iCount איננה סתם אוסף תוכנות נפרדות, שפשוט רוכזו האחת לצד השנייה. מדובר במערכת אינטגרטיבית, אשר בנויה כמקשה אחת. חלקיה השונים עובדים בהחלט יחד ועושים זאת היטב. זהו היבט חשוב מאוד, שנמצא בבסיס התועלות השונות שניתן לקבל מהמערכת. מבחינתכם, היבט זה הוא "מאחורי הקלעים" ותוכלו להתייחס אל iCount, פשוט כאל מערכת מרכזית לניהול העסק שלכם.

התכונות שכלולות במערכת

אם תתחילו להשתמש ב- iCount, תמצאו בה בין השאר את התכונות הבאות:

  • עבור עורכי דין – ב- iCount כלולות כמה התאמות מיוחדות של המערכת, במיוחד לתחום שלכם. עבור חשבוניות של עורכי דין, iCount מציעה פורמט מיוחד. כמו כן, היא מסייעת בניהול כספי פיקדונות בחשבונות פיקדון וגם כספי נאמנות בחשבונות נאמנות.
  • CRM – מנגנון ניהול קשרי לקוחות, כולל חיבורים יעילים לרכיבים אחרים, כגון מערכת ניהול החשבונות. רכיב ה-CRM מאפשר מעקב על משימות מול לקוחות כולל חיובים, תיעוד של שיחות ויומנים, ניהול אוטומטי של יומן, חיבור למרכזיה ועוד.
  • הפקת חשבוניות קלה – הפקת חשבוניות ממוחשבת, אשר חוסכת לכם את השימוש המסורבל בנייר. זאת, כולל העברת החשבוניות בקלות ללקוחות ושיתוף בהן עם מנהל החשבונות שלכם.
  • תשלום קל – הקלו על לקוחותיכם, עם משלוח קישור לתשלום. הם יוכלו לשלם לכם דרך כרטיס אשראי, העברה בנקאית, פייפאל או אפליקציות תשלום.
  • ניהול תזרים מזומנים – ניהול אוטומטי של תזרים המזומנים, באופן שמייעל ומקל נקודה רגישה זו.

לסיכום

באמצעות השירות של iCount, תוכלו להזניק את ניהול משרד עריכת הדין שלכם, לתפקוד מיטבי ויעיל. כדאי לנסות.